موتورولا اج ۴۰ نئو با دایمنسیتی ۷۰۳۰ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

موتورولا از جدیدترین عضو خانواده اج ۴۰ رونمایی کرد. این دستگاه که موتورولا اج ۴۰ نئو نام دارد، با قیمت پایه ۳۹۹ یورو روانه بازار می‌شود و دوربین اصلی دوگانه دارد.

موتورولا در گذشته از گوشی‌های اج ۴۰ و اج ۴۰ پرو رونمایی کرده بود و حالا نوبت مدل جدید این خانواده رسیده است.

مشخصات فنی و قیمت موتورولا اج ۴۰ نئو

این گوشی هوشمند موتورولا به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی pOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز شده است که از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این پنل از گاموت رنگی DCI-P3 و +HDR10 پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی‌اش به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد. زیر این صفحه نمایش سنسور اثر انگشت قرار گرفته است و در مرکز بخش بالایی‌اش یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد.

قدرت موتورولا اج ۴۰ نئو را تراشه دایمنسیتی ۷۰۳۰ تأمین می‌کند که در بالاترین نسخه با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این دستگاه همچنین به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند.

روی پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین مربعی‌شکل به چشم می‌خورد که میزبان دو دوربین است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است که توسط دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه همراهی می‌شود.

از سایر مشخصات گوشی جدید موتورولا می‌توان به پشتیبانی از استاندارد IP68، پشتیبانی از شبکه ۵G و NFC اشاره کرد. این گوشی هوشمند همچنین از اسپیکر استریو با پشتیبانی از اسپیکر استودیو و دالبی اتموس بهره می‌برد و به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی مجهز شده است.

قیمت موتورولا اج ۴۰ نئو در نسخه پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۳۹۹ یورو است و از امروز وارد بازار می‌شود.

 

لینک های مفید دیگر:

درباره ی کامران جوادی