رندرهای گلکسی S23 FE منتشر شد؛ احتمال معرفی در آینده نزدیک

اپل دیشب از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ رونمایی کرد و حالا طرفداران سامسونگ منتظر معرفی گوشی گلکسی S23 FE هستند. حالا پیش از معرفی رسمی، رندرهای این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

سامسونگ احتمالاً اواخر ماه جاری میلادی یا ماه آینده از این گوشی هوشمندش در بازار هند رونمایی خواهد کرد. اما به لطف رندرهایی که از سوی The Tech Outlook منتشر شده‌اند، همین حالا می‌توانیم از طراحی آن باخبر شویم که مشابه گلکسی S23 است. طبق این رندرها، گوشی آینده سامسونگ از نمایشگر تخت با یک حفره در مرکز بخش بالایی‌اش بهره می‌برد. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور هم در سمت راست دستگاه به چشم می‌خورند.

مشخصات احتمالی گلکسی S23 FE

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه با چیدمان عمودی سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. انتظار می‌رود گلکسی S23 FE دارای نمایشگر ۶٫۴ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز باشد. این گوشی هوشمند احتمالاً در بازار ایالات‌متحده با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و در کشورهای دیگر با اگزینوس ۲۲۰۰ فروخته خواهد شد.

گوشی آینده سامسونگ به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5.1.1 مجهز می‌شود. این دستگاه احتمالاً در یک نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد و همچنین دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

درنهایت انتظار می‌رود گلکسی S23 FE به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شود و همچنین از شبکه ارتباطی ۵G پشتیبانی کند.

 

لینک های مفید دیگر:

درباره ی کامران جوادی